jaki ekonomiczny samochod do miasta

 

Kontynuując z mediami

Przez większość czasu, kontakty z mediami nie będzie reagować na próby ich zaangażować, ale nie poddawaj się lub stać się zniechęcać. Nie zatrzymuj się – po prostu przegrupować i spróbuj ponownie. Kontynuacja szybko.

Kontynuując ma zasadnicze znaczenie w uzyskaniu rozgłosu!

publicyści profesjonalne śledzić swoje początkowe apele za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie w celu uzyskania informacji o zainteresowaniu kontaktu. Kontynuując to, co odróżnia zawodowych publicystów z amatorów.

Kontynuując jest powtarzalne i unglamorous aspektem uzyskanie rozgłosu, że wielu autorów nie chcesz lub nie zrobi. Jednak specjaliści. Jeśli chcesz uzyskać media do publikowania książki, nauczyć się kontynuacji!

Zadzwoń dziennie lub tak powinny one po otrzymaniu pierwszego kontaktu. Następnie śledzić każdy dzień lub dwa. Zamieść srebrną kulę, swój początkowy komunikat, tylko raz, ale podać swoje imię, zidentyfikować się, a stan jaki sposób można się skontaktować. Na przykład, powiedzmy, „To jest Jim Brady. Zadzwoń do mnie o najnowszych śmierci Pistolet”.

Po skontaktować ludzi w mediach wielokrotnie, zaczynają rozpoznawać swoje nazwisko. Zaczynają łączący go z obszaru wiedzy i swojej książce, która jest sposobem, aby zacząć budowanie relacji.

Bądź wytrwały; nadal po aż nawiązać kontakt i są przekonani, że to beznadziejne. Niektóre kontakty medialne z pewnością docenią fakt, że postępujesz, bo może ostrzegać je do przedmiotów, które nieodebranych lub przypomnieć im o innych, że mogą one chcą ponownie.

Pamiętaj – czas jest wszystko z mediami! W ciągu tygodnia lub dwóch, wszystko mogą ulec zmianie. Styk, który został całkowicie bezinteresowny ubiegłym tygodniu może teraz chce wiele informacji na temat, że on lub ona praktycznie zignorowane wcześniej.

Artykuł dzięki: